Thursday, October 27, 2011

I had a great life!

Assalammualaikum..

Aku ingt.. well past sem sblm nih aku duk blajar architecture nih. Aku ingtkn hidup aku merana. tp sbnrnya, sama ja.. I was happy. Aku flash back gmbr3 yg ada dalam lappy aku nih, aku ingt balek semua memori yg aku lalui di sini.

Now? well, actually aku agak frust jgk la skrg. 1st, sbbkan ada system x pass kena repeat nih, byk kawan3 berpecah, susah dh nk jumpa mcm part 1 -3 dulu. 2nd? aku pun repeat design jgk, well, itu mmg salah aku sbb, well.. aku nih penyegan orangnye.. so, klu bnda3 yg x bgus nih mmg aku x suka tunjuk.. haha~ 3rd? at least ada 3 bnda la, Aku kunci diri ku sendiri, haha~ mksd dia aku lbh berjaga3 dalam melakukn kesilapan. Aku taw manusia akan buat kesilapan, tp, at least aku leh kurangkn kesilapan aku dgn restricting myself.

Well, tu je la blog utk ari nih dn, everyone yg tolong aku teruskn perjalanan ini. Xd