Monday, October 10, 2011

Ye la, bagus sgt la tuh.

Kebanyakkan post aku dalam nih mcm byk sgt dah post3 sedih dgn duk touching3 nih.. aku x lama kut x pkai cara laen. Selalunya adik aku ja jadi tmpat aku jadi diri sendiri, duk maen3 dgn depa. ish3..

Today! its a story about im getting late to the class! naseb baek la kelas tuh dari pagi pukul 8 sampai ke pukul 4 ptg gtue.. klu x? mmg x pergi la jawabnya. tp mmg aku kena pergi.. sbb klu x sia3 la aku stay up pagi tadi membuat assignment.. punya la rushing sampai x taw nk wat pa dh. Pi bilik air.. mandi! capai pkaian.. pakai!, amek sketch book.. sumbat! amek pencil case.. sumbat! model card ngn butter paper.. bwak je la suma.. dn jangan lupa.. haha~ "concept" model yang penat duk pikir dan buat tuh.

Dh siap suma, lupa pulak keta kat bengkel.. yang nih yang payah nih.. x kan naek basikal bwak model masuk studio kut. Usha3 kat luar ada la member nak pi makan ngn aweks3 (kut), tumpang la dia kejap alang3 dia nk amek aweks dia kat dalam.

Dlam keta x da cita pa pun, kita skip trus kat studio, sampai3 studio sunyi je suma.. fuhh~ x da orang.. dah pergi makan kejap la tuh suma orang. Tp nmpk la skit3 budak3 studio.. mmg panas la telinga aku.. haha~ "tu la, jangan tdo, mmg x bangunnya.." itu la ayat x duk bermaen dlam studio tuh. Dh kena ngn mmbr studio sniri.. kena ngan lecturer plak.. perghh~ abess aku dibakarnya.. =="

Dh pung pang, pung pang.. pukul 2 stgh. start balek kelas, Team Ah Seng, Effa, ngn Pujon duk present kat depan. Psal.. Idea, Concept, Methaphor, Fantasy, Imagination.. Analogy, dn.. usha je la note aku kat bwah nih..


X da la byak mana, aku just amek mana penting ja (kut).. Yang drawing bwah tuh ntah tetba otak aku "ter"on pasal Final Fantasy, bila depa duk start present pasal fantasy.. Haha~ hei~ this give me another idea.. aku rasa nak buat lagi satu section, menceritakan time design3 aku.. (mmg la design aku x gmpk mana pun. kotak je.) x taw, mungkin boleh la.. at least, ada aku bleh ingat la ape aku buat sblm nih.. bleh nmpak progress sikit. haha~ Boleh la.. aku wat tag baru nih.

Oh~ lagi satu, disbbkan lukisan Hero kat atas tuh x berapa nk btul, aku ada wat sketch laen nk mmperjelaskan lukisan aku kat omar-herang.blogspot.com..

BTW: rupa-rupa concept model yang aku buat tuh salah, so automatically rejected (reject sniri, sengal kan?).. pfft~ adess~ kadang kena terbiasa la kena reject nih. @@"